کشف بیش از 370 کیلو حشیش در شیراز

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 371 کیلو حشیش و 28 کیلو گرم تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 370 کیلو حشیش در شیراز

به گزارش روابط عمومی پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری حشیش در منزل خود در بلوار تخت جمشید شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن منزل، 305 کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با تاکید بر سطح بالای اشراف اطلاعاتی پلیس فارس بر اقدامات سوداگران مرگ، تصریح کرد: در این خصوص 2 قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز از کشف 95 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در قسمت تاج یک دستگاه کامیون در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده، بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ماموران انتظامی موفق شدند با تیزبینی و هوشیاری، 66 کیلو و 670 گرم حشیش و ۲۸ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک در مجموع 95 کیلو که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت تاج کامیون جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد افیونی، سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار