جلسه قطب معاونین پرورشی و تربیت بدنی شرق شهرستان های استان تهران در ورامین

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین در پنجمین قطب شرق استان تهران در جمع معاونین پرورشی و تربیت بدنی شرق استان ‏ شبکه شاد را بستر مناسبی برای آموزش تربیت و شاداب سازی محیط خانواده دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه قطب معاونین پرورشی و تربیت بدنی  شرق شهرستان های استان تهران در ورامین

در این جلسه حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین در سخنانی ضمن گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: عدم به کارگیری نیروی ناکارآمد در پست‌های پرورشی راهکاری است که مبین اهمیت فعالیت‌های پرورشی است.

او در ادامه به مواردی از جمله، اجرای مرحله دوم جشن تکلیف، (عطر عاشقی) ویژه پسران پایه هفتم، بررسی وضعیت اجرای کمی وکیفی بخش نامه‌های پرورشی، توصیه به تجمیع برخی از موضوعات، ارائه تقویم اجرایی بخش نامه‌ها از ابتدای سال به صورت ماهانه، برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه اشاره کرد.

محمد زاده طرح یاریگران زندگی را به عنوان طرف پیشرو در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: این طرح با آموزش‌های لازم توانسته است نقش بسزایی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه آسیب‌های فضای مجازی ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار