بازدید معاونین پرورشی و فرهنگی، پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اردبیل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی

اردبیل (پانا) - معاونین پرورشی و فرهنگی و پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاونین پرورشی و فرهنگی، پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اردبیل از اردوگاه دانش آموزی مقدس اردبیلی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در حاشیه این بازدید با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: پر کردن مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان یکی از راه های موثر جهت کاهش آسیب های اجتماعی می باشد که در این زمینه تولید محتوای آموزشی و تربیتی و بارگزاری آن در شبکه آموزشی دانش آموزی«شاد» از اولویت های اساسی معاونت پرورشی و فرهنگی می باشد،

حسین برزگر، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان نیبر همکاری جدی و موثر این معاونت با معاونت پرورشی و فرهنگی جهت پیشبرد برنامه های اردوگاه اشاره و خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام و در حال تکمیل اردوگاه «ساختمان سوئیت، آب رسانی، برق و... » شد.

بهزاد ناقل، مسئول اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضا های پرورشی هم ضمن تاکید بر ایجاد فضای امن و با نشاط در اردوگاه، فراهم نمودن زمینه کار، تلاش و مهارت آموزی در اردوهای دانش آموزی را منوط به برنامه های اردوگاه دانسته و بر کیفی سازی فعالیت های اردویی در اردوگاه مقدس اردبیلی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار