آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌های پایانی سال

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه ریزی و ابتکار عمل باشد، بر لزوم اتخاذ سازوکارهایی در راستای صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌های پایانی سال

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع معاونان ستادی و رؤسای پلیس های تخصصی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای انجام و اجرای ماموریت‌های پایانی سال تاکید کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی، اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه و توسل بر رویکرد مقتدرانه توأم با هوشمندی باید ماموریت ها را دنبال کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه ریزی و ابتکار عمل باشد، بر لزوم اتخاذ سازوکارهایی در راستای صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان تاکید کرد و افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، نه تنها وظایف و ماموریت هایمان را با قوت، قدرت و بدون تعطیلی انجام دادیم بلکه دوشادوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادهای متولی تلاش کردیم که زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.

وی با اشاره به نقش اثربخش نیروی انتظامی در کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار شدیم با این اعتقاد که اجرای این مصوبات اعم از اعمال محدودیت های ترددی را توأم با تدبیر و برنامه عملیاتی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با قدرشناسی از آحاد فرماندهان و سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر رشد و پیشرفت است و موفقیت‌های روزافزون محصول تلاش آحاد فرماندهان، کارکنان و حمایت خانواده‌هایشان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار