دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:‌ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامزدهای انتخاباتی و فعالیت‌های سیاسی احزاب اظهار کرد از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:‌ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ در بخش تمام مردمی آن یعنی شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و در بخش مردم‌سالاری دولتی یعنی انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی سرنوشت‌ساز در گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر مردم با استفاده از تجربیات گذشته و شناخت کافی از نامزدها انتخاب خوبی داشته باشند و نیروهای کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه مند، پرکار و اصلح را انتخاب کنند، مسلماً مشکلات موجود به آسانی حل خواهد شد، زیرا وجود ولایت فقیه و رهنمودهای امام خامنه‌ای، مردم خستگی‌ناپذیر و هوشیار و کشوری با امکانات گسترده زمینه‌ساز حل معضلات و ناهمواری‌ها می‌باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مهم آن است که رجایی گونه‌ها و لاجوردی گونه‌ها انتخاب شوند، تا فاسدان و زیاده‌طلبان ناامید شوند و ملت امیدوار گردد.

بادامچیان ادامه داد: علی‌رغم منفی گویی‌های رسانه‌های بیگانه و برخی عناصر داخلی، انتخابات ۱۴۰۰، پرشور و ان شاالله حضور عمومی مردم حماسه ساز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت ما در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با بصیرت، انتخاب آزاد و حماسه‌سازی توطئه‌های دشمنان را خنثی و امید مخالفان و معاندان را ناامید و طرح‌های بیگانگان را عقیم گذاشته است و این بار نیز چنین خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره نامزدهای انتخاباتی و فعالیت‌های سیاسی احزاب، گفت: با حفظ احترام به همه، فضای سیاسی کشور به حمد الهی آزاد و میدان گفت‌وگو و مطرح کردن افکار و دیدگاه‌ها و اشخاص مورد نظر گروه‌ها و احزاب و تشکل‌ها باز است؛ از تخریب و تضعیف یکدیگر پرهیز کنیم و هر شخص و جمع کار اثباتی خود را ترویج و تبلیغ کنند.

بادامچیان گفت: با توجه به تحولات جهانی که در وضعیت خاصی قرار دارند، مانند انتخابات آشفته آمریکا و رویدادهای پس از انتخابات و تحولات در کشورهای همراه آمریکا همچون اروپا و بحران تشدید سیاسی - اقتصادی و کرونا نیاز به تحول فکری و برنامه‌ای در ایران وجود دارد تا با تبدیل تهدیدها به فرصت و استفاده از فرصت‌ها، تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی تحقق یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار