بارش شدید برف و باران در برخی مناطق

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که فردا سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود و این سامانه سبب خواهد شد که بارش برف و باران در برخی مناطق کشور شدت گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بارش شدید برف و باران در برخی مناطق

بر اساس سازمان هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط کرمان و طی روز سه‌شنبه (۵ اسفند) در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود همچنین از اواخر وقت این روز سامانه‌ای بارشی از سمت جنوب وارد کشور خواهد شد. این سامانه بارشی طی روز چهارشنبه ۶ اسفند در مناطقی از جنوب، جنوب غرب و برخی نقاط مرکز کشور سبب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات می‌شود.

طی روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد در نوار شمالی کشور و دامنه‌های شمالی البرز در استان‌های ساحلی خزر بارش برف و باران شدت می‌گیرد.

دریای خزر نیز طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود همچنین در اردبیل، برخی نقاط شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

طی روز پنجشنبه در جنوب غرب، جنوب، شرق، جنوب شرق، شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، برخی نقاط مرکزی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت و شدت بارش نیز طی این روز در غرب سواحل خزر، نیمه جنوبی فارس و کرمان پیش‌بینی می شود.

طی روز جمعه ۸ اسفند بارش پراکنده در غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های البرز و در بخش‌هایی از کرمان و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار