مدیر سامانه نماد از راه اندازی خط تلفن۱۵۷۰ خبرداد

تهران (پانا)،مدیر سامانه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)در اولین جلسه کارگروه برون سازمانی یاریگران زندگی و فوریتهای روانی اجتماعی از راه اندازی پیگیری موارد اورژانسی با خط تلفن۱۵۷۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سامانه نماد از راه اندازی خط تلفن۱۵۷۰   خبرداد

مهدی درخشانی، مدیرسامانه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)در اولین جلسه کارگروه برون سازمانی یاریگران زندگی و فوریتهای روانی اجتماعی منطقه چهار آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این سامانه از زیر مجموعه سامانه‌همگام است گفت: تمامی دانش آموزان اولیا و همه عوامل مدرسه به این قسمت دسترسی دارند و می توانند مشکلات دانش آموزان را در آن ثبت کنند و این مشکلات توسط مناطق آموزش و پرورش، استان و وزارتخانه رصد و پیگیری می شود.

مدیر سامانه نماد در ادامه با بیان اینکه دستگاه های عضو ائتلاف در این طرح ۱۴ نهاد حاکمیتی شامل آموزش و پرورش به اضافه ۱۳ نهاد دیگر مانند قوه قضاییه بهزیستی نیروی انتظامی و کمیته امداد و... هستند افزود: این سامانه مسئولیت حفظ جان و ارتقاء وضعیت بهداشت روانی دانش آموزان را به عهده دارندو این طرح در بعضی مناطق اجرا شده و در سایر بخش ها نیز در حال راه‌اندازی است.

درخشانی با اشاره به خط تلفن ۱۵۷۰ در ادامه افزود: این خط جهت سهولت بیان مشکلات دانش اموزان و اولیا در ارتباط با متخصصان نیز تا هفته آینده راه اندازی شده و تمام شهروندان می توانند برای طرح موارد اورژانسی با این خط تماس بگیرند.

وی در ادامه با توجه به اینکه این سامانه با نهادهای دیگر مشارکت دارند گفت: در نتیجه می توانیم با همکاری سایر نهادها به ویژه بهزیستی، نیروی انتظامی و قوه قضائیه به دانش‌آموزان کمک کنیم.

در پایان ایشان ضمناً بر اجرای صحیح شیوه نامه مدیریت فوریتها جهت شناسایی و پیگیری بموقع موارد اورژانسی تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار