طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با رویکرد دریا محور اجرا می‌شود

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر از تدوین طرح‌های جدید تولیدی، خدماتی و اشتغال‌زایی در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت اجرای این پروژه‌ها با رویکرد دریا محور است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با رویکرد دریا محور اجرا می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌ها و طرح‌های تولیدی، عمرانی و خدماتی ویژه سال آینده اظهار کرد: در عرصه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های مهمی برای سال آینده برنامه‌ریزی و تدوین شده است که پیگیری این طرح‌ها ضروری است.

وی، با تاکید بر بارگذاری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سامانه ویژه این پروژه‌ها گفت: سیاست اصلی این است که با کمک نظام بانکی و تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه تعیین شده اجرا، تکمیل و افتتاح شود.

استاندار بوشهر، توسعه این استان را دریامحور دانست و تاکید کرد: استفاده از سواحل و دریا در اجرای پروژه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری مورد توجه ویژه قرار دارد.

گراوند تامین نیازهای سرمایه‌‌گذاری و زیرساخت‌ها در سواحل را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید از این ظرفیت در حوزه اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری استفاده و نیاز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه آب، برق، گاز و راه تأمین شود.

وی، از تدوین طرح‌های جدیدی تولیدی، خدماتی و اشتغال‌زایی در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها تنها در حوزه صنعت نیست، بلکه در بخش‌های آبزی‌پروری، زیستی، انرژی، حمل و نقل دریایی، صنایع پشتیبانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار