هشتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد؛

آیت‌الله جنتی: نمایندگان به فکر خود و دوستانشان نباشند

تهران (پانا) - هشتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با سخنرانی آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله جنتی: نمایندگان به فکر خود و دوستانشان نباشند

هشتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با سخنرانی آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی آغاز به کار کرد. نمایندگان مجلس خبرگان قرار است عصر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.

آیت‌الله جنتی در نطق افتتاحیه هشتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در انتخابات مجلس با مشارکت خوبی حضور یافتند و آزادانه نمایندگان خودشان را که نیروهای انقلابی نیز هستند انتخاب کردند. نمایندگان حق این مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند و به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده‌اند، در خدمتگزاری به مردم اولویت‌ها را در نظر بگیرند و به مسائل فرعی و دست دوم نپردازند.

آیت‌الله جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، ابراز امیدواری کرد خداوند هرچه زودتر امکان انتقام خون آن شهید عزیز را بدهد و ما به چشم خود آن روز را ببینیم. خدا ترامپ و امریکا و کسانی که در ترور این شهید عزیز نقش داشتند و یک ملت را داغدار کردند، لعنت کند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها جرات نکردند به حمله ایران به عین الاسد و انهدام پهپاد امریکایی جواب بدهند. ترامپ آبروی امریکا را برد و نشان داد که آنها به هیچ چیز پایبند نیستند اما امریکا رو به افول و سقوط است و ما رو به صعود هستیم و آینده از آن ماست. قدرت ما ناشی از قدرت خداست و ضعف امریکا بیش از حد تصور ماست. امروز آنها به جان هم افتاده‌اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: قانون اساسی شرایط رئیس‌جمهور را مدیر، مدبر و با تقوا عنوان کرده که باید به این شرایط اهمیت داد. شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها بیش از همه باید به تقوای کاندیداها توجه کند. تقوا در حد عدالت و یک درجه بالاتر از عدالت است و طبیعی است که مردم باتقواترین را انتخاب کنند. امیدوارم کسانی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شوند، از ابتدا تا پایان تقوای لازم را داشته و خادم ملت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار