رئیس کل دادگستری استان در آئین تودیع و معارفه رئیس حوزه قضائی طارم تاکید کرد:

۸۰ درصد پرونده های شهرستان طارم قابلیت گذشت و سازش هستند

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آئین تودیع و معارفه رئیس حوزه قضائی شهرستان طارم گفت این شهرستان دارای مردمی نجیب و پر تلاش و به لحاظ شرایط آب و هوایی دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی و اقتصاد کشور است، بنابر این تلاش برای توسعه این شهرستان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ درصد پرونده های شهرستان طارم قابلیت گذشت و سازش هستند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه درشهرستان طارم تعداد پرونده ها نسبت به جمعیت جزء حوزه های با تراکم کم است، افزود :۸۰ درصد پرونده ها در این حوزه قابل گذشت و سازش هستند که با تقویت شو رای مصلحین و حل اختلاف این امردست یافتنی است.
رئیس شورای قضائی استان با بیان اینکه توجه به مقوله پیشگیری در شهرستان امری ضروری است اظهار داشت :اساسا برخورد هزینه بر است و برخورد نکردن هزینه مضاعف ، که بهترین نسخه در این خصوص توجه به امر پیشگیری است.
صادقی نیارکی خاطر نشان کرد :امروز سال سوم گام دوم انقلاب را تجربه می کنیم و اجرای اولویت ها و برنامه های قوه قضائیه در دوره تحول در گرو داشتن روحیه انقلابی و جهادی است
وی در ادامه با بیان این‌ که ارتباط با نخبگان جامعه و تکریم مراجعین از اولویت های قوه قضائیه در سندتحول قصائی است بیان کرد :توجه به این دو موضوع و شنیدن صحبتها و مشکلات مردم با سعه صدر مورد اهتمام قرار گیرد.
در این مراسم که با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام علی امیری تقدیر و صادق محبوبی به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی شهرستان طارم معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار