برگزاری سومین جشنواره داخلی موسیقی امیر جاهد در منطقه 14

تهران (پانا) -دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری موسیقی امیر جاهد، از برگزاری جشنواره در بخش های دو نوازی، اجرای گروهی و پژوهش در زمینه موسیقی شهری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جشنواره داخلی موسیقی امیر جاهد در منطقه 14

مهدی مساح بیدگلی؛ دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری موسیقی امیر جاهد در گفت و گو با پانا گفت: این دوره به شکل ایرانی _ کلاسیک در بخش های دو نوازی، اجرای گروهی، پژوهش در زمینه موسیقی شهری برگزار می شود.

بیدگلی گفت: این برنامه دارای رده سنی هست و قطعات برای هر رده سنی مشخص شده است. افراد می توانند با مطالعه آیین نامه در جریان جزئیات قرار بگیرند.
همینطور یک بخش تک نوازی ویژه ی اعضای خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد به این جشنواره اضافه شده که فقط افراد دارای عضویت خانه موزه می توانند شرکت کنند و ورود افراد متفرقه در این جشنواره امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام و ارائه CD به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ مهلت دارد و دیگر تمدید نخواهد شد و بررسی آثار و اعلام نتایج اولیه، بهار سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

بیدگلی افزود: اجرای صحنه ای پذیرفته شدگان در حضور هیئت داوران، اختتامیه و اعلام برگزیدگان، تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت دریافت آیین نامه و آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره به آدرس خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد و خانه موسیقی ایران به سایت www.moeenjahed.ir مراجعه کنند.

نشانی دبیرخانه ۱:تهران_خیابان پیروزی_چهارصد دستگاه_انتهای خیابان بایزید بسطامی
نشانی دبیرخانه ی ۲: تهران _ خیابان دکتر فاطمی_نبش خیابان جمال زاده_شماره ی ۲۷۰

*خبرنگار دانش آموز پانا، فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار