مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

شناسنامه مدارس شاهد ابزاری برای چارچوب دهی به فعالیت‌های اجرایی مدارس است

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در وبینار مدیران مدارس شاهد استان آذربایجان شرقی، شناسنامه مدارس شاهد را نشانگر هویت مستقل این مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شناسنامه مدارس شاهد ابزاری برای چارچوب دهی به فعالیت‌های  اجرایی مدارس است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وبینار مدیران مدارس شاهد استان آذربایجان شرقی روز شنبه دوم اسفند99 با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران ضمن ابراز خرسندی برگزاری این کارگاه، در رابطه با شناسنامه مدارس شاهد گفت: شناسنامه مدارس شاهد، سند هویت مستقل این مدارس است و یک ابزار گفتمانی در راستای چارچوب دهی به فعالیت های آموزشی،پرورشی و اجرایی مدارس می باشد.

رزاقی تصریح کرد: فلسفه استاندارد سازی، کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی و ارتقای کیفیت تحصیلی دانش اموزان مدارس شاهد است.

وی ادامه داد: مدیران مدارس شاهد می توانند با تکیه بر شش گام اساسی،تعریف چشم انداز برای یک سال تحصیلی یا برای یک دوره تحصیلی، تعیین استراتژی لازم برای تحقق اهداف، فهرست نمودن فعالیت های لازم برای استراتژی، محتواسازی برای فعالیت ها، خود ارزیابی و نهایتاً آسیب شناسی و اقدامات بهسازانه، فرآیند استاندارد سازی مدارس شاهد را عملیاتی کنند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش توجه به سبک هدفمند و منسجم مدارس شاهد را بیان کننده، توانمندی و ارزشمندی این مدارس دانست و گفت: ما در رقابت با هیچ مجموعه ای نیستیم، آنچه برای ما مهم است اینکه هر دانش آموزی که وارد این مدارس می شود در پایان سال، احساس خودارزشمندی کند و ببیند نسبت به ابتدای سال یک قدم جلو رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار