با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

برگزاری تجلیل از رتبه های برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

کرمان(پانا)- آیین تجلیل از رتبه های برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تجلیل از رتبه های برتر کشوری و استانی آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و با بیان اینکه ۶۵ درصد دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره استانی تولید محتوای الکترونیکی، دانش آموز مدارس ناحیه دو کرمان بوده اند از کسب دو رتبه کشوری توسط دانش آموزان این ناحیه در این جشنواره خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت های آموزش و پرورش نواحی یک و دو باید در همه زمینه ها در استان مرجعیت داشته باشد بر تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی با محوریت این نواحی تاکید کرد.

اسکندری نسب بر نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدارس تاکید کرد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از مدارس حیات طیبه در شهر کرمان هر کدام از این فضاهای آموزشی الگویی تمام عیار برای سایر شهرستان ها و مناطق استان باشد.

وی بر تبدیل فضاهای آموزشی به مکان هایی برای تجاری سازی تولید علم تاکید کرد و گفت: باید با نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش ذهن، فکر و تفکر دانش آموزان و خانواده ها از کنکور زدگی به سمت تولید علم و مهارت آموزی سوق داده شود.

اسکندری نسب اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت انسان تمام ساحتی مد نظر است و نباید مدرسه رفتن و درس آموزی فقط برای شرکت در کنکور باشد‌.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر تقویت تمامی مدارس در هر نقطه ای از استان گفت: تجهیزات آموزشی، معلمان توانمند و امکانات باید به گونه ای تقسیم شوند که مدارس شرایط مساوی در راستای ایجاد عدالت آموزشی داشته باشند و دانش آموزان در مدرسه کنار خانه خود ثبت نام کنند.

اسکندری نسب انتخاب مدیران توانمند و با انگیزه را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای کارآمدی و پویایی مدارس دانست و بر به روزرسانی و ‌توانمندسازی مدیران مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پایان کرونا معلوم نیست تاکید کرد: باید محتوای الکترونیکی متناسب با امکانات دانش آموزان جهت تسهیل فرایند یاددهی یادگیری تهیه، طراحی و تدوین شود.

اسکندری نسب گفت: آموزش و پرورش در زیست بوم کرونا به موقع، عالمانه و متناسب با شرایط خاص کرونایی شبکه شاد را طراحی کرد که برای همیشه در تاریخ نظام تعلیم و تربیت کشور ماندگار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار