مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مناظره ملی دانش‌آموزی با هدف سنجش توانمندی‌ها، همراه با رعایت موارد اخلاقی و آرامش برگزار شد

اسلامشهر (پانا) - در مرحله نیمه نهایی مناظره ملی دانش‌آموزی،گروه دانش‌آموزان کلام نیک سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر با گروه شهید فخری زاده دماوند به رقابت در زمینه استفاده از تلفن همراه در واحدهای آموزشی پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مناظره ملی دانش‌آموزی با هدف سنجش توانمندی‌ها، همراه با رعایت موارد اخلاقی و آرامش برگزار شد

در ابتدای این مناظره ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که از طریق لایو سخن می‌گفت، با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی مناظره دانش‌آموزی با رعایت مقررات مناظره توسط داوران، ناظر استانی و دانش‌آموزان با طرح موضوع، ورود به مبحث اصلی و نتیجه‌گیری نهایی در مدت زمان مشخص اجرا می‌شود.

او افزود: مناظره دانش‌آموزی با هدف سنجش توانمندی‌ها، با آرامش و رعایت موارد اخلاقی برگزار می‌شود و هدف برد و باخت گروه‌های مناظره کننده نیست، بلکه گروهی که امتیاز کسب می‌کند به مرحله نهایی راه پیدا خواهد کرد و سایر گروه‌ها هم به دنبال مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر باشند.

در ادامه دانش‌آموزان گروه کلام نیک سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش اسلامشهر با گروه شهید فخری زاده دماوند به رقابت در زمینه استفاده از تلفن همراه در واحدهای آموزشی پرداختند.

سپس گروه دانش آموزان اسلامشهر به عنوان مخالف استفاده از تلفن همراه در واحدهای آموزشی به طرح موضوعاتی از جمله اینکه ما با تکنولوژی مخالفت نداریم و استفاده از تلفن همراه شخصی مسئله اساسی مخالفت ما در مدارس است و آیا عدالت آموزشی با داشتن گوشی در تمام نقاط کشور رعایت می‌شود، پرداختند.

گروه دانش‌آموزان شهرستان دماوند نیز به عنوان موافق استفاده از تلفن همراه نیز به بیان مواردی از جمله تولید کتاب درسی هزینه سنگین در بر دارد و در تلفن همراه می‌توان کتب را بارگذاری کرد و از حمل کتاب‌ها بوسیله کوله دانش‌آموزی استفاده نشود، پرداختند.

در نهایت داوران نقطه نظرات دو گروه را با توجه به مقررات و فرم‌های امتیاز بندی ارزیابی خواهند کرد و دو گروه به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار