برگزاری اداره یک روزه مدارس توسط شورای دانش آموزی در بسترشبکه شاد

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری اداره یک روزه مدارس توسط دانش آموزان در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اداره یک روزه مدارس توسط شورای دانش آموزی در بسترشبکه  شاد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، شورای دانش آموزی را بستری مهم برای اجرای سند تحول بنیادین دانست و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، استفاده از نقطه نظرات دانش آموزان در اداره امور مختلف آموزش و پرورش و ایجاد بستر مناسب جهت تعامل فکر و اندیشه و نظرات دانش آموزان و مسئولان تعلیم و تربیت در فرایند آموزش و پرورش است.

او افزود: مشارکت مردم در امور و حضور آگاهانه آنان در صحنه های مختلف جامعه اسلامی از توصیه های رهبران دینی ما و عموم اندیشمندان جهان است و روش های پیامبرگونه حضرت امام راحل (ره) و عنایات و تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر استفاده از ظرفیت قشر جوانان و نوجوانان بر ضرورت توجه جدی مسئولان به این امر مهم می افزاید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد: دانش‌آموزان در یک روز کامل تمام امور جاری، اداری، پرورشی و آموزشی مدرسه را در فضای مجازی در بستر شاد و به صورت حضوری طبق شیوه نامه بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی بر عهده گرفتند و معلمان به عنوان ناظر، مسائل را زیر نظر قرار می دهند.

او بیان کرد: اعتماد به دانش‌آموزان و واگذاری مسئولیت به آنان باید از همین دوران آغاز شود و معلمان با راهنمایی و مشاوره می‌توانند دانش‌آموزان را برای آینده مملکت اسلامی مهیا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار