هشدار استاندار اردبیل به کسبه و بازاریان

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از کسبه و بازاریان استان خواست ورود ویروس کرونای انگلیسی را جدی بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هشدار استاندار اردبیل به کسبه و بازاریان

به گزارش استانداری اردبیل، استاندار اردبیل از کسبه و بازاریان استان خواست ورود ویروس کرونای انگلیسی را جدی بگیرند تا ستاد مدیریت کرونا در آستانه عید نوروز مجبور به اعمال محدودیت‌های سخت و جدید کرونایی در استان نباشد.
اکبر بهنام جو در جلسه روسای اتحادیه‌های اصناف و بازاریان گفت: بروز ویروس کرونای انگلیسی در برخی استان‌ها جوانان و کودکان را به کام مرگ برده است و همه در استان باید مواظب این ویروس خطرناک باشیم، حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله ۲متری را نیز رعایت کنیم.
او اضافه کرد: ویروس کرونا بیشتر افراد دارای بیماری زمینه‌ای را دچار آسیب جدی می‌کند، گستره شیوع ویروس جدید ۳برابر ویروس کرونا اعلام شده و میزان مرگ و تلفات ناشی از این ویروس گسترده است.
استاندار اردبیل از روسای اتحادیه‌ها خواست در ورودی پاساژ‌ها و بازار‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را بصورت بنر نصب کنند و در ورودی این مراکز خرید، افرادی برای راهنمایی، مشاوره و کنترل قرار دهند تا برای کاهش تراکم جمعیتی در این مراکز وارد عمل شوند.
بهنام جو با تاکید بر اینکه همه باید در این مسیر همکاری کنند افزود: این ویروس ناشناخته با کسی شوخی ندارد و اصناف باید بخاطر حفظ جان خود و خانواده به افرادی که ماسک ندارند و پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند هشدار‌های لازم را بدهند و همه باید به قوانین تمکین کنند تا شاهد پیک چهارم کرونا و افزایش مبتلایان در آستانه عید نوروز نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار