لیست خرید زمستانی استقلال مشخص شد؛ 2 ستاره آبی‌پوش می‌شوند؟

تهران (پانا) - باشگاه استقلال قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن مطرح لیگ برتری را به لیست تیمش اضافه کند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لیست خرید زمستانی استقلال مشخص شد؛ 2 ستاره آبی‌پوش می‌شوند؟

با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، تلاش تیم‌‎های لیگ برتری برای تقویت تیم در نیم فصل دوم جدی‌تر از هفته‌های گذشته شده است و در مذاکرات با گزینه‌های مورد نظر در حال برگزاری است.

استقلال تهران که روزهای پرحاشیه‌ای را پس از شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل دنبال می‌کند، با درخواست محمود فکری قرار است در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت شود و در همین راستا براساس شنیده‌ها، نام دو ستاره لیگ برتری در لیست خرید زمستانی این تیم دیده می‌شوند.

سعید واسعی هافبک تراکتور تبریز و امین قاسمی‌نژاد مهاجم شهر خودرو مشهد گزینه‌هایی هستند که استقلالی‌ها تلاش می‌کنند آنها را به تهران بیاورند تا در نیم فصل دوم با پیراهن آبی استقلال به میدان بروند. البته هر دو بازیکن تحت قرارداد با تیم‌هایشان هستند و حضور آنها در استقلال منوط به کسب رضایت‌نامه از باشگاه‌های تراکتور و شهر خودرو است.

درباره لیست خروج ، احتمال جدایی سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم زیاد است ولی شاید طی روزهای احتمال جدایی سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم زیاد است ولی شاید طی روزهای آینده استقلال آبستن حوادث عجیبی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار