ضرورت پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات تهران

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در محیط های اداری ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات تهران

به گزارش استانداری تهران، غلامرضاعباس پاشا در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در محیط های اداری ضروری است. مسئولان استان تهران با تمام توان ارائه خدمات مطلوب به مردم را در دستورکار قرار داده اند که گواه آن پروژه های شاخص استان است که در این زمینه ۲۰۰۰ پروژه با تحقق ۱۰۶ درصد اشتغال در استان تهران محقق شده و امید است در روزهای باقیمانده سال با انرژی مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استان تلاش کنیم.

وی افزود: دو ابرچالش در استان تهران داریم که مهم ترین آن ضعف ساختار اداری و عدم تناسب جمعیت است که سبب می شود ارائه خدمات شایسته و بایسته دچار ضعف شود که البته ضعف را با نیروهای ساعتی پوشش می دهیم اما رکود انگیزشی پرسنل را شاهد هستیم و این موضوع نیاز به بازنگری دارد.

وی ادامه داد: دومین چالش ضعف در جذب نیروی انسانی است؛ به طور مثال در هفته گذشته در شورای اداری فیروزکوه اداره ای حتی با یک نیرو ارائه خدمات می دهد؛ در واقع جمعیت اسمی و واقعی استان متفاوت است که همین امر مشکلات را مضاعف می کند که به دستور استاندار تهران تیمی در این خصوص تشکیل شده است.

پاشا تاکید کرد: دو پژوهش با محوریت آسیب های ساختاری و منابع انسانی پیگیری می شود که امید است زمینه ساز اتفاقات مثبت شود. از سوی دیگر در زمینه تجهیزات آی تی و الکترونیکی کردن خدمات در استان نیازمند تزریق منابع هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار