رییس دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد؛

تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان مطابق با خط مشی و نیاز آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ماموریت و ویژگی‌های دانشگاه فرهنگیان به بیان برنامه‌های حال حاضر و فعالیت‌های پیش رو پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان مطابق با خط مشی و نیاز آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه که روز شنبه 2 اسفند 99 با حضور خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد، با اشاره به ماموریت و ویژگی های دانشگاه فرهنگیان به بیان برنامه های حال حاضر و فعالیت های پیش رو پرداخت.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت وزیر و مدیران وزارت علوم تحقیقات و فناوری در راستای تقویت دانشگاه ها بالاخص این دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با تلاش ها و اقدامات معاونت های مختلف و برداشتن گام های بلند در راستای اهداف بتوانیم پاسخگوی نیاز جامعه به معلم باشیم.

خنیفر، در ادامه به ارتقاء و افزایش زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه در شرایط کرونایی و نیاز به آموزش های مجازی دانشجومعلمان اشاره کرد.

وی همچنین با بیان بازنشستگی معلمان و کمبود معلم در سال های آتی و ضرورت تامین منابع انسانی معلم، خاطر نشان کرد: در همین راستا دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به استاندارد مطلوب نیاز به 2080 هیات علمی دارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، در ادامه تعیین نیاز، برگزاری آزمون، پذیرش و گزینش دانشجو معلمان را برعهده اموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان را مسئول آموزش آنان دانست، و گفت: دانشگاه فرهنگیان تلاش می کند تا فاصله موجود برای تامین معلم را طی کرده و برای تربیت معلم مطابق با سیاست ها و روش های وزارت اموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کند.

وی همچنین در ادامه به 3 طرح 31-31 (31موزه تربیت معلم در 31 استان)، طرح 31 مجلد (تاریخ تربیت معلم و بزرگان هر استان) و بازنگری و ایجاد رشته ها در دانشگاه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار