استاندار البرز خبر داد:

محدودیت های شرایط قرمز در البرز اجرایی شد

کرج(پانا)- نماینده عالی دولت در استان البرزعنوان کرد از مجموعه مردم و مسئولان استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا قدردانی می شود و امید است این روند ادامه داشته باشد تا ویروس جهش یافته کرونا دامن گیر نشود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های شرایط قرمز در البرز اجرایی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در روز شنبه برگزار شد، با اشاره به اخبار هفته گذشته در خصوص مشاهده بیمار دارای ویروس جهش یافته، افزود: بیماری مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا از اهالی استان قزوین در البرز بستری شده و متاسفانه فوت کرد.
وی با بیان اینکه البرز با حجم بالای ترددهای بین استانی بویژه تبادل جمعیت با تهران مواجه است، ادامه داد: بیماران بسیاری از استان های همجوار و همسایه در البرز بستری می شوند و کادر بهداشت و درمان استان نیز بهترین خدمات خود را ارائه می دهند.
شهبازی گفت: بلافاصله پس از گزارش این بیمار، چند مرتبه از تمامی اطرافیان و کادر بهداشت و درمان که با او در تماس بودند تست گرفته شد که خوشبختانه پاسخ آن منفی بود.
وی افزود: مقرر شد ترددهای بین دو استان البرز و قزوین بویژه افرادی که با فرد مبتلا در تماس نزدیک بودند مرود نظارت جدی قرار گیرد و تست های مکرر انجام شود.
استاندار البرز گفت: پس از این موضوع، جلسه ستاد استانی برگزار و مقرر شد که برای پیشگیری از شیوع کرونای جهش یافته و عدم گرفتاری در موج چهارم کرونا، محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز در البرز به مدت یک هفته اعمال شود.
وی ادامه داد: واکسیناسیون نیز در البرز آغاز شده و در مرحله اول کادر بهداشت و درمان واکسینه می شوند و تاکنون موارد ناسازگاری این واکسن مشاهده نشده است.
شهبازی ضمن درخواست از مردم برای همراهی بیشتر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: تمامی مسئولان استان و بویژه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا پای کار هستند تا با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا اقدام کنند.
شهبازی افزود: در جلسه امروز وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد البرز رضایت داشتند و اقدامات پیشگیرانه این استان را مورد تقدیر قرار دادند.
استاندار البرز در پایان تصریح کرد: از مجموعه مردم و مسئولان استان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا قدردانی می کنم و امید است این روند ادامه داشته باشد تا گرفتار ویروس جهش یافته کرونا نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار