پرسپولیس میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد

استقلال و تراکتور راهی سفر می‌شوند

تهران (پانا) - یکی از چهار نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبانی از دیدارهای مرحله گروهی را بر عهده خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد

در حالی که قرار است تا عصر فردا کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود درباره معرفی میزبان‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی را اعلام کند، سایت معتبر گل با انتشار گزارشی تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را برای میزبانی از گروه‌های منطقه غرب افشا کرد.

براساس گزارشی که سایت گل در بخش عربی خود نوشته است، کشورهای عربستان سعودی، عراق، اردن، امارات، ایران و قطر درخواست میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را ارسال کرده‌اند و پس از بررسی درخواست‌ها با توجه به یک عامل مهم که عدم حضور تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشورهای یکدیگر است، تکلیف میزبان گروه‌ها مشخص شده است.

بدین ترتیب در گروه A که هیچ تیم ایرانی حضور ندارد، عربستان سعودی و باشگاه الهلال میزبان گروه خواهند بود. در گروه B که تراکتور ایران در آن حاضر است، میزبانی به الشارجه میزبان است و تراکتور باید راهی امارات شود. اما در گروه C که استقلال ایران قرار دارد، الدحیل قطر میزبان شده است. میزبانی گروه D این رقابت‌ها هم به السد قطر رسیده است. فولاد خوزستان در صورت پیروزی مقابل العین امارات وارد این گروه خواهد شد.

اما تنها میزبانی که به ایران و شهر تهران رسیده است، در گروه E خواهد بود. جایی که پرسپولیس باید از تیم‌های الریان قطر، اف‌سی گوا هند و یکی از تیم‌های الوحده امارات و الزورا عراق میزبانی کند.

البته این سایت معتبر در بخش دیگری از گزارش خود آورده که ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دیگری درباره مرحله گروهی بگیرد و تمام تیم‌ها را راهی قطر کند تا بازی‌ها به صورت کاملا متمرکز در این کشور برگزار شود اما در صورتی که قرار به میزبانی از هر گروه در یک کشور باشد، همان تصمیم‌هایی که اشاره شد گرفته خواهد شد و پرپسولیس باید خود را مهیای میزبانی از 3 تیم غرب آسیا به مدت 2 هفته کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود برای کشورهایی که میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی را بر عهده می‌گیرند امتیاز ویژه‌ای قرار خواهد داد و به حساب این باشگاه‌ها مبلغ 550 هزار دلار واریز خواهد کرد تا هزینه میزبانی به نوعی جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار