ناصرکوهستانی به سمت معاونت هماهنگی و نظارت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد

تهران (پانا) - جلسه تودیع و معارفه معاون هماهنگی و نظارت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با حضور مجتبی زینی وند، رئیس این مرکز و معاونین وی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ناصرکوهستانی به سمت معاونت هماهنگی و نظارت مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد

به گزارش روابط عمومی مدارس خارج از کشور، در ابتدا مجتبی زینی وند با بیان اینکه در هر سازمانی لازم است که ابتدا یک مسئله شناسی دقیق از مشکلات موجود صورت گیرد گفت: همان گونه که وزیر آموزش و پرورش نیز تأکید داشت باید در مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ابتدا مسائل موجود در حوزه های مختلف شناسایی شده و در ادامه بررسی کنیم چرا این مسئله ایجاد شده و راه حل مناسب برای رفع آن چیست؟ که در این مرکز طی چند ماه اخیر با یک پایش همه جانبه در تمام حوزه ها، مسائل و مشکلات مرکز شناسایی شد که برخی را برطرف کرده و برخی نیز در حال انجام است.

وی در این خصوص افزود: برای شناسایی درست مسائل و مشکلات لازم است که نظرات افراد و حوزه های درگیر با آن را بدست آورده و آنها را در تصمیمات مربوطه وارد کنیم، لذا لازم است که در تصمیمات این مرکز نیز سرپرستان که از نزدیک با مشکلات درگیر هستند دخیل باشند.

رئیس مرکز امور بین الملل همچنین از زحمات وحید یعقوبی در معاونت نظارت و هماهنگی مرکز تقدیر و تشکر نموده و برای وی آروزی موفقیت و سربلندی روز افزون کرد.

در ادامه وحید یعقوبی نیز با تأکید مجدد بر اینکه امروز یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش مسئله شناسی است اظهار کرد: با ورود دکتر زینی وند به این مرکز مسائل به سرعت شناسایی و تبدیل به پروژه شد که در خیلی از این پرژوه‌ها پیشرفت خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه همیشه آمادگی لازم برای انتقال تجربیات خود در حوزه مالی به مرکز است افزود: امروز نظارت شفاف از حلقه‌های مفقوده نظام آموزش و پرورش است که باید تقویت شود.

در این جلسه همچنین، ناصر کوهستانی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور به جهت اعتماد به او در انتصاب به این سمت و وحید یعقوبی به خاطر زحماتی که در این مرکز کشیده است گفت: شرط اساسی در مدیریت منابع انسانی برقراری روابط مناسب انسانی است که در این خصوص تعاملات خوبی را با همکاران مرکز خواهیم داشت تا بتوانیم کارسازی مناسبی را انجام دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ سازمانی و نظم و انضباط کاری از لوازم هر سازمانی است که آموزش نیز در این زمینه می تواند تأثیر گذار باشد.

ناصر کوهستانی همچنین با بیان اینکه در حوزه نظارت و هماهنگی شفافیت امری ضروری و لازم است افزود: طی جلساتی که صورت گرفته به شناخت مناسبی از مسائل مالی و حوزه نظارت در مرکز دست یافته است و یکی از مسائلی که لازم است ارتقاء یابد بخش رفاهی است که پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد تا یک رضایت دوسویه ایجاد گردد.

در پایان نیز از وحید یعقوبی به پاس زحماتی وی این معاونت، تقدیر و تشکر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار