انصراف علی کریمی از حضور در مناظره صداوسیما؛ این برنامه نمایشی است

تهران (پانا) - نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای از حضور در برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما انصراف داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انصراف علی کریمی از حضور در مناظره صداوسیما؛ این برنامه نمایشی است

با نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، صداوسیما و در رأس آن شبکه 3 قصد دارد فضای رقابتی بیشتری در این انتخابات حساس ایجاد کند و در همین راستا بحث مناظره نامزدها و ضبط برنامه‌هایی برای معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان در دستور کار قرار گرفته است.

اما علی کریمی تنها نامزد فوتبالی کسب ریاست فدراسیون فوتبال امروز با ارسال نامه‌ای به صداوسیما انصراف خود از حضور در این برنامه‌ها را اعلام کرد.

در نامه اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به صداوسیما آمده است:

« احتراماً به آگاهی می‌رسانم اینجانب علی کریمی نامزد تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال سال‌هاست نقاط ضعف فوتبال ایران و راه‌های برون‌رفت از بحران فعلی فوتبال کشور را در قالب مصاحبه‌های مختلف بیان کرده‌ام و اکنون حضور در یک برنامه ضبط شده تلویزیونی و مناظره با سایر کاندیداهای محترم را به صلاح فوتبال کشور ندانسته و آن را بیشتر نمایشی می‌بینم.

صداوسیما سال‌ها فرصت داشته تا با بررسی وضعیت فوتبال کشور و دعوت از اهالی فوتبال و کارشناسان، نقش خود را به عنوان رسانه در جهت بهبود شرایط فوتبال ایفا کند اما به نظر می‌رسد اکنون در فاصله هفت روز تا انتخابات، ساختن این برنامه چندان به نفع فوتبال نخواهد بود.

لذا ضمن تشکر از دعوت شما برای حضور در برنامه فوتبال برتر، ترجیح می‌دهم برنامه‌های خود را برای اداره فدراسیون فوتبال در فضای دیگر به اطلاع مردم عزیز و اعضای محترم مجمع برسانم »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار