معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

احیاء و تقویت حوزه سلامت و تندرستی

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آمادگی کامل تیم معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرستان‌های استان تهران برای انجام همکاری‌های لازم در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
احیاء و تقویت حوزه سلامت و تندرستی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور در نشست هم اندیشی مشترک دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اعضا کار گروه مراقبین سلامت و توانمند سازی کارکنان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش و اعضاء کار گروه مراقبین سلامت و تندرستی گفت: بهترین خروجی که میتوان از این نشست انتظار داشت تقویت و احیاء حوزه سلامت است.

او افزود: در گذشته با وجود کمبود مربی‌های بهداشت و گستردگی طرح‌ها و برنامه‌های دفتر سلامت و تندرستی، همکاری‌های برون سازمانی با وزارت بهداشت، پژوهشگاه زلزله ، سازمان محیط زیست ، سازمان نو سازی مدارس و ... را همراه داشتیم که امروز با وجود برخی ناملایمات این موضوع کم رنگ شده است.

حسن پور با ابزار نگرانی از بعضی طرح‌ها و برنامه‌ها که بصورت غیر تخصصی به برخی حوزه‌ها واگذار شده گفت: امیدواریم با حضور دکتر محسن بیگی در دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش این طرح‌ها به حوزه سلامت بازگردانده شود تا بتوانیم در شرایط فعلی و وجود کرونا ویروس، سلامت روان را تامین کنیم .

او همچنین در خصوص SWOT طرح‌ها و برنامه‌ها اعلام آمادگی کرد و بیان کرد: آسیب شناسی طرح‌ها باید انجام شود و نقاط قوت تقویت شوند و ضعف‌های آن برطرف گردد تا در انجام برنامه‌ها وابستگی نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار