معاون استاندار مازندران:

اتمام سالن ورزشی ماهفروجک مطالبه‌ی جدی مردم است

ساری (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با یادآوری اینکه اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفره ماهفروجک از وعده‌های سفر دکتر نوبخت به مازندران است، تأکید کرد که با توجه به اهمیت این پروژه، اتمام هر چه زودتر آن مورد مطالبه جدی و به‌حق مردم است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اتمام سالن ورزشی ماهفروجک مطالبه‌ی جدی مردم است

مهدی رازجویان در جلسه پیگیری پروژه‌های ورزشی استان مازندران، گفت: با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی سالن ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری، این سالن ورزشی تا انتهای دولت دوازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با اشاره به ضرورت افزایش سرانه ورزشی در استان مازندران، ادامه داد: با توجه به اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، در یک سال اخیر علاوه بر افتتاح استادیوم‌ های ورزشی شهدای نوشهر و نور، بازسازی سالن رامسر و استادیوم‌ های وطنی قائمشهر و هفت ‌تیر بابل جهت حضور قدرتمند تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌های کشور نیز انجام گرفت.

رازجویان با بیان اینکه مازندران قطب اصلی ورزش کشور است، اظهار کرد: با توجه به افتخارآفرینی‌های متعدد فرزندان مازندران در مسابقات جهانی، المپیک و بین‌المللی، جهت اتمام پروژه‌های ورزشی نیاز به توجه ملی و ویژه است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساخت سالن ۶ هزار نفره و پیست دوچرخه‌سواری ساری طولانی‌مدت شده است، افزود: افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند موجب میزبانی مازندران برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی شود.

رازجویان با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش در استان، گفت: هدف دولت‌های یازدهم و دوازدهم در سال‌های اخیر اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که در دولت‌های قبلی کلنگ‌ زنی شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اتمام پروژه سالن ۶ هزار نفره ماهفروجک از وعده‌های سفر دکتر نوبخت به مازندران است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه، اتمام هر چه زودتر آن مورد مطالبه جدی و به‌حق مردم است.
رازجویان افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و اتمام پروژه‌های عمرانی در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: بهره ‌برداری پروژه‌های ورزشی سبب حضور قدرتمندتر ورزشکاران و تیم‌های مازندرانی در مسابقات ملی و بین‌المللی شده و در نهایت افزایش افتخارآفرینی‌های فرزندان استان را در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار