مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد؛

مدارس و مراکز غیردولتی شهرستانهای استان تهران خلاق و پیشرو در کشور

تهران (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت مدارس و مراکز غیردولتی شهرستانهای تهران و در رأس آن شورای مؤسسان خلاق ، پیشرو و پیگیر درسیاست‌های ابلاغی در سطح کشورهستند .

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس و مراکز غیردولتی شهرستانهای استان تهران خلاق و پیشرو در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، صالح در جلسه ای که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: آسیب شناسی، مدیریت بحران و برنامه‌ریزی در زیست بوم جدید با توجه به شرایط حاکم بر آموزش کشور باید از اولویت‌های مدارس و مراکز غیردولتی باشد.

او افزود: باتوجه به ابلاغ بخشنامه ثبت اطلاعات واحدهای آموزشی در سامانه مشارکت‌ها، مؤسسین و مدیران نسبت به ثبت دقیق اطلاعات واحد آموزشی از جمله مشخصات اطلاعات نوسازی ، اجاره‌بهاو اطلاعات نیروی انسانی در سامانه اقدام کنند .

صالح بیان کرد : بیش از 17 هزار و دویست و سی مدرسه غیردولتی با پوشش قریب به 1 میلیون و هفتصد هزار دانش‌آموز با سرمایه‌های شخصی و مشارکت موثر در امور آموزش جلوه‌ای عظیم از مشارکت در حوزه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته است.

او گفت: در راستای وظایف قانونی خود تلاش کردیم با رعایت سه اصل مهم ، حمایت ، نظارت و هدایت به افزایش کیفی و کمی مدارس و مراکز غیردولتی کمک کنیم که در این بخش تهیه و تدوین ابلاغیه‌ها و آئین‌نامه‌های قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی در اولویت اقدامات ستادی بوده است .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: صیانت از حقوق معلمان و کارکنان مدارس و مراکز غیردولتی همیشه در اولویت برنامه‌ریزی سازمان بوده و در این خصوص سامانه‌هایی جهت شفاف‌سازی و نظارت به حقوق و دستمزد آنها طراحی و ایجاد شده است.

او تصریح کرد: در حال پیگیری مشکلات مؤسسین مدارس غیردولتی در خصوص استقرار و تأییدیه نوسازی مدارس هستیم که بخشی از این مشکلات مربوط به آئین‌نامه‌های ابلاغی است و بخشی مربوط به مشکلات سامانه‌ها است که در حال رفع آنها هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار