دندانپزشک خادم بارگاه حضرت علی (ع) مهمان برنامه پنجره باز می شود

تهران (پانا) - دکتر اردشیر هوشنگی، دکتر محمدابراهیم ذاکر، دکتر رضا رضایی، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی و دکتر هادی انصاری میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دندانپزشک خادم بارگاه حضرت علی (ع) مهمان برنامه پنجره باز می شود

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان شش تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت، است.
بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه 2 اسفند ماه میزبان دکتر اردشیر هوشنگی است. وی دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی، خواننده و آهنگساز است. این پزشک خواننده و آهنگساز به تازگی قطعه «عشق سفید» را که روایتگر عاشقانه‌های پزشکان و کادر درمان در مسیر خدمت و ایثار برای مردم از زمان شیوع کروناست منتشر کرده است.
روز یکشنبه 3 اسفند ماه، دکتر محمدابراهیم ذاکر دندانپزشک و پژوهشگر تاریخ پزشکی به برنامه پنجره باز می رود. وی مصحح و مترجم کتاب‌ها و نسخه‌های تاریخ علم پزشکی که سابقه تصحیح و ترجمه کتاب «الذریعه» و «الحاوی» را در کارنامه خود دارد.
روز دوشنبه 4 اسفند ماه، دکتر رضا رضایی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در این برنامه حضور دارد.
روز سه شنبه 5 اسفند ماه، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی مهمان پنجره باز هستند. حمیدرضا نمازی دکترای پزشکی، دانش آموخته فلسفه و دکترای تخصصی اخلاق پزشکی دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی گروه اخلاق دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس موزۀ ملی تاریخ علوم پزشکی است. علیرضا منجمی هم پزشک است و دکترای تخصصی در علوم شناختی و نیز در فلسفۀ علم و تکنولوژی دارد. وی هم اکنون مدیر گروه فلسفۀ علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و دپارتمان علوم انسانی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی است.
روز چهارشنبه 6 اسفند ماه همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام، دکتر هادی انصاری دندانپزشک، متخصص فک و صورت و از مدیران و خادمان بارگاه حضرت علی(ع) مهمان این برنامه است. او بیش از ۱۵ عنوان کتاب و پژوهش را ترجمه و تالیف کرده است که در سال‌های اخیر نقش پر رنگی در عتبه داشته و به مرمت گنبد امیرالمؤمنین علیه‌السلام در عراق پرداخته است.
برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار