بازدید رئیس آموزش و پرورش رودهن از واحدهای آموزشی منطقه

پانا (رودهن) - مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) آموزش و پرورش رودهن از بازدید رئیس آموزش و پرورش منطقه از این واحد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس آموزش و  پرورش رودهن از واحدهای آموزشی منطقه

رستمی رئیس آموزش و پرورش رودهن در بازدید از مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در سخنانی پیگیر مسائل فضای مجازی و بالا بردن اینترنت منطقه شد و گفت: با هماهنگی و پیگیری اداره مخابرات سرعت اینترنت منطقه بهبود یافت و در کنار آن برای دانش‌آموزانی که توان مالی برای خرید تبلت نداشتند، نیز تبلت تهیه شد.

رئیس آموزش و پرورش رودهن در رابطه با نقش مدارس روستایی در پیشرفت کیفیت آموزش و پرورش بیان کرد: بدون شک این مدارس نقش به سزایی در پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سطح فرهنگ در روستا و زندگی روستایی دارند و تحصیلات و آموختن دانش همه جا موجب پیشرفت آن منطقه و محله است، حال در مدارس روستایی با آموزش و پرورش می‌توانیم استعدادهای نهفته را شناسایی کنیم و گامی بلند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و پرورشی برداریم.

مریم داوودی مدیر مدرسه نیز درباره نقش مدارس روستایی در افزایش کیفیت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر از نیروهای کار آمد در روستا استفاده شود به نظر من گامی بلند در جهت توسعه و تحقق اهداف آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) افزود: از تمام کسانی که ما را در ادامه راهمان در این شرایط کرونایی حمایت کردند، ازجمله دهیاری و اعضای شورا و خیرین که هیچگاه ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار