نمایشگاه حضوری و مجازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناحیه دو شهرری

شهر ری(پانا) - هم زمان با هفته کانون‌های تربیتی و با شعار سواد رسانه‌ای برای خود مراقبتی با نام از خودت مراقبت کن، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با محوریت کانون یاریگران زندگی در اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری بصورت حضوری و مجازیراه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه حضوری و مجازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناحیه دو شهرری

مینا زراعتکار کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه برگزاری نمایشگاه به پانا گفت: در این نمایشگاه حضوری و مجازی، علاوه بر راه‌اندازی غرفه‌ تخصصی در زمینه اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، به معرفی اجمالی طرح کانون یاریگران زندگی، نحوه عضویت و فعالیت در کانون و همچنین منابع دریافت خدمات مرتبط با پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و دسترسی به انواع محتواهای آموزشی پرداخته شده است.

او افزود: در این نمایشگاه حضوری و مجازی، آسیب‌های اجتماعی به زبان تصویر، فیلم، پیام‌ها و اسلایدهای آموزشی نمایش داده می‌شود و دانش‌آموزان با مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن، اعتماد به نفس، رفتارهای پرخطر، دوست ناباب، خطرات مصرف خود سرانه دارو، خود مراقبتی، تاثیر دوست خوب در زندگی، چگونه سالم زیستن و نشاط سالم آشنا می‌شوند.

زراعتکار بیان کرد: کانون یاریگران زندگی با هدف ظرفیت‌سازی برای جلب مشارکت همسالان در پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پر خطر آغاز به کار کرد.

او خاطرنشان کرد: بر همین اساس جامعه هدف در این طرح دانش‌آموزان، والدین و کارکنان آموزش و پرورش است که در حوزه فعالیت‌های رشد مدار خود به آموزش خود مراقبتی دانش‌آموزان، فرزند پروری والدین و پیشگیری از اعتیاد می‌پردازد.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار