برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - اولین روز از دوره آموزش خبرنگاران پانا با موضوع اصول خبر نویسی در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانا درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

این کار گاه آموزشی با هدف تعامل و همفکری برای ایجاد انگیزه ، همدلی و همفکری بیشتر برای داشتن افق روشن در عرصه خبر و خبرنگاران دانش آموزی پانا تشکیل شد.

سمیه نیک فکر رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار کرد: تلاش خبرنگار در راستای پیشرفت بشر در عرصه ارتباطات و رسانه و آگاهی نیاز انسان امروز به اخبار و اطلاعات با همت خبرنگار به عنوان عنصری شجاع و آگاه که نقش حلقه واسط رسانه و مردم را ایفاء می‌کند، می‌تواند به هدف نهایی که همانا آگاهی و مشارکت در تصمیم سازی‌هاست، منجر شود.

او با اشاره به اینکه نوشتن خبر ابزاری مهمی برای انتقال اندیشه است گفت: برای این که بتوانید در این عرصه موفق باشید باید اخبار را مطالعه کرده و سطح دانش خود را افزایش دهید.خبر و نگاشتن ابزار کار خبرنگار است تا به محصولی پر از اندیشه، تفکر، تذکر و تامل منجر شود و خبرنگارانی که فارغ از درد و تالم خود، پا به میدان خبر می گذارند و تریبون مصایب و سختی های آحاد مردم می‌شوند.

رابط خبرگزاری پانا ناحیه یک شهرری عنوان کرد: واقعیت این است که خبرنگار مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازهای جامعه است و بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگاران، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند از اخبار به روز جامعه اطلاع پیدا کند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار