تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل جریان دارد

اردبیل(پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان روان است .

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل جریان دارد

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود : با توجه به بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محور‌های مواصلاتی باز و تردد امکان پذیر است .
او با اشاره به وضعیت جوی استان اردبیل گفت: پدیده غالب در سطح استان آسمانی صاف تا نیمه ابری، در محور مشگین‌شهر به پارس‌آباد مه‌آلود و در محور خلخال به اسالم در گردنه الماس کولاک مقطعی گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: محور خلخال ـ پونل نیز به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و از رانندگان درخواست می‌شود مسیر‌های جایگزین را انتخاب کنند.
وثوقی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمامی محور‌های شهری و روستایی استان استقرار یافته و به حالت آماده باش در آمده‌اند، گفت: حتی المقدور از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محور‌های مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.
او بیان کرد: ۴۲۰ نیروی راهداری در راهدارخانه‌ها، ۸۰ اکیپ آماده خدمات‌رسانی به مردم، ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی برای ارائه خدمات به مردم استقرار یافته‌اند همچنین در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار