رئیس قوه قضائیه:

چرخ های تولیدکارخانه قند یاسوج به ناحق از حرکت ایستاده است

حجت الاسلام رئیسی: هرگز اجازه نخواهیم داد ثروت های ملی و دسترنج مردم هدر برود

یاسوج (پانا) - رئیس قوه قضائیه در بازدید از کارخانه قند یاسوج عنوان کرد کارخانه قند با این همه امکانات مجاز به تعطیل شدن نیست و ظرف مدت کوتاهی به چرخه تولید برمی گردد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
چرخ های تولیدکارخانه قند یاسوج  به ناحق از حرکت ایستاده است

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در این بازدید که صبح امروز شنبه انجام شد با بیان اینکه تعطیلی این کارخانه به عنوان یک مرکز تولیدی برای شهر یاسوج، استان و کشور قابل توجیه نیست، اظهار کرد: معامله اخیر برای واگذاری این کارخانه ابطال شده و پلمب کارخانه شکسته شده است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: علاوه بر ۳۰۰ نفر کارگر این کارخانه، این واحد تولیدی تا یک هزار نفر نفر کارگر قابلیت افزایش نیروی انسانی دارد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مقدمات لازم برای راه اندازی این کارخانه انجام شده است گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد این ثروت های ملی و دسترنج مردم هدر برود و تعطیل شوند.

وی ادامه داد: زمانی که برخی سرمایه گذاران با نگاه سودجویی وارد عرصه تولید شوند، حتما به میدان خواهیم آمد و با آن ها برخورد می شود.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: این شهر جوانان متفکر و کارآمد دارد و آن ها سرمایه های اصلی استان هستند.

کارخانه قند یاسوج که در سال 1346 به بهره برداری رسید در دهه های اخیر با فراز و نشیب ها، نیمه فعال بودن و تعطیلی های مکرر مواجه بود سرانجام از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را به طور مجدد آغاز کرد.

این کارخانه از دی ماه سال ۱۳۹۵ به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد اما مشکلاتی از جمله قدیمی بودن تجهیزات، نبود چغندرقند و مواد اولیه و معوق ماندن حقوق، مزایا و بیمه کارگران بر این واحد صنعتی سایه افکند تا سرمایه گذار کلان آن یعنی بانک تجارت کشور نیز شانه از بار مسؤولیت آن خالی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار