ارتقای زیرساخت سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان از ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری سامانه LMS خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای زیرساخت سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، آصف الدوله گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در سال جاری اهمیت آموزش مجازی بیش از پیش مورد استقبال مسئولین امر قرار گرفت .

وی افزود: مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان نیز که متولی امر آموزش های مجازی دانشگاه نیز می باشد با شروع تعطیلی کلاس های حضوری اقدامات لازم را جهت مجازی نمودن کلاس ها بر اساس زیرساخت های موجود در آن زمان انجام دادند.

سرپرست مرکز هوشمندسازی در ادامه افزود: با توجه به حمایت های ریاست محترم و هیات رئیسه دانشگاه در این مدت توانستیم زیرساخت های فنی سرورهای LMS را افزایش دهیم به نحوی که همزمانی کاربران کلاس های مجازی در این سامانه از 16300 نفر در نیمسال تحصیلی گذشته به 40000 نفر شامل دانشجومعلمان و دانشجویان دوره های پودمانی رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز برای سال تحصیلی آینده در حال بررسی و برنامه ریزی زیرساخت های لازم جهت ارتقا همزمانی کاربران می باشد به نحوی که بتوانیم دانشگاه فرهنگیان را بعنوان یک الگو در بحث آموزش مجازی معرفی نمائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار