جدیدترین شماره نشریات رشد«آموزش زبان‌های خارجی و تربیت بدنی» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصل‌نامه‌‌های رشد «آموزش زبان‌های خارجی و تربیت بدنی» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد«آموزش زبان‌های خارجی و تربیت بدنی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی -بزرگسال)و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش زبان‌های خارجی (دوره سی‌وپنجم، شماره پی‌درپی 132، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی، ویژه معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش زبان‌های خارجی در زمستان این مطالب را می‌خوانند: من اشتباه می‌‌کنم، پس هستم!، اهمیّت بازخورد کتبی مدرسان نسبت به نوشته‌‌های فراگیرندگان در فرایند یادگیری، آموزش مهارت خواندن در زبان دوم: استفاده از همه داشته‌ها، ارزیابی زبان ‌آموزان از راه دور: کاربرد آزمون‌ سازهای برخط، و ...

همچنین دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش تربیت بدنی (دوره بیست و یکم، شماره پی‌درپی 72، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش تربیت بدنی مطالبی از جمله تربیت بدنی فرصتی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان، دختران پر تحرک امروز، مادران سالم فردا، سواد جسمانی: پایه‌ای برای رشد بلند مدت ورزشکار، سنجش استقامت قلبی - تنفسی بدون آزمون ورزشی، فرهنگ پهلوانی؛ چشم انداز، چالش و ملاحظات، سندرم گردن پیامکی و رفتارهای پیشگیرانه در دانش آموزان و بزرگ سالان و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش زبان‌های خارجی به سردبیری محمدرضا سهرابی و فصلنامه رشد آموزش تربیت بدنی به سردبیری زهرا تسلیمی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

همچنین در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

1. لینک مجله رشد تربیت‌بدنی: https://www.roshdmag.ir/fa/magazine2/showissue/1937

2. لینک مجله رشد زبان‌های خارجی: https://www.roshdmag.ir/fa/magazine2/showissue/1936

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار