مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی:

شرایط شرکت معلمان مدارس غیردولتی در جشنواره معلمان هنرمند فراهم شده است

تهران (پانا) _ مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد معلمان مدارس غیردولتی که در سال تحصیلی جاری در مدارس غیردولتی شاغلند می‌توانند با ارائه گواهی از مدیر مدرسه در فراخوان جشنواره معلمان هنرمند شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۴۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شرایط شرکت معلمان مدارس غیردولتی در جشنواره معلمان هنرمند فراهم شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مدتی است فراخوانی با عنوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمندبا رویکرد نوین و مبتنی بر آموزش مهارت و بر اساس آسیب شناسی های مکرر از روزنه جاری و با نگاهی متعالی و به منظور توانمندی های بی نظیر جامعه فرهنگی هنری معلمان و جلب توجه نگاه نهادها و سازمان های همسو در عرصه های فرهنگی و هنری به بزرگترین رویداد فرهنگ و هنر کشور را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: معلمان مدارس غیردولتی که در سال تحصیلی جاری در مدارس غیردولتی شاغلند می‌توانند با ارائه گواهی از مدیر مدرسه در این فراخوان شرکت کنند.

صالح با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوب معلمان این حوزه از آنان دعوت نمود تا فعالانه در این فراخوان شرکت کنند.

برای ثبت نام باید به سامانه جشنواره به نشانی artistteachers.ir مراجعه شود. آخرین مهلت شرکت در «نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند» برای معلمان تمام دوره های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی 10 اسفندماه 1399 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار