برگزیده کشوری رشته عکاسی اسلامشهردر جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز:

می توانم ایده و سبک شخصی خودم را در عکس هایم ببینم

اسلامشهر (پانا) - جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش آموز، در دوران پساکرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران کرونا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
می توانم ایده و سبک شخصی خودم را در عکس هایم ببینم

محدثه مهدوی، هنر‌آموز پایه دوازدهم رشته فتوگرافیک هنرستان شهدای واوان آموزش و پرورش اسلامشهر و برگزیده کشوری رشته عکاسی در جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز در گفت و گو با پانا و در رابطه با فعالیت خود در رشته عکاسی اظهار کرد: از همان دوران کودکی به این رشته علاقه داشتم و هر عکسی که می‌گرفتم را به چشم یک اثر نگاه می‌کردم و بیشتر از آن علاقه زیاد من به عکاسی به این دلیل است که می توانم ایده، نوع فکر و سبک شخصی خود را در این عکس مشاهده کنم.

او افزود: من از طرف هنرستان محل تحصیل خود با همراهی مربی‌ام الهام نوری و حمایت مدیریت و کادر واحد آموزشی در جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز شرکت کردم و اثری از ایده‌هایم را خلق و ارسال کردم و توانستم رتبه اول کشوری را در رشته عکاسی کسب کنم و این موفقیت برای من حس خوبی داشت و انگیزه عالی برای ادامه راه در آینده ایجاد کرد.

مهدوی در رابطه با برنامه‌های خود در آینده تصریح کرد: همواره پیشرفت کردن و رسیدن به هدف‌هایم در زمینه عکاسی را در دستور کار دارم و می دانم عکاسی برای من آنقدر شیرین و چشمگیر است که هیچوقت از تلاش در این راستا دست بر نخواهم داشت.

رتبه برتر کشوری در رشته عکاسی جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز به کسانی که می‌خواهند وارد عرصه عکاسی شوند، توصیه کرد: از تمام ذوق و تلاش خود برای هنر شیرین عکاسی استفاده کنند و دائم تمرین داشته باشند و از اساتید و عکاسان ماهر ایده بگیرند و مطمئن باشند که روزی اثری فوق‌العاده خلق خواهند کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار