اجرای عدالت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند گنابادی

گناباد (پانا) - با همراهی خیرین تا پایان سال هزار تبلت آموزشی در اختیار دانش آموزان گنابادی قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای عدالت آموزشی برای دانش آموزان نیازمند گنابادی

در جلسه ای با حضور حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد، معاونین پرورشی و پشتیبانی، کارشناسی انجمن اولیا و نمایندگان موسسه خیریه ابرار تعداد ۳۴۵ عدد تبلت دانش آموزی به ارزش ۸ میلیارد ریال که به صورت مشارکتی با خیرین، دانش آموزان و جامعه خیریه ابرار وابسته به اتاق ایران طی مراسم در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته و در دو روز آینده بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

احمدی در حاشیه این جلسه بیان کرد: به لطف خیران محترم توانستیم گامی کوچک در راستای گسترش و توسعه آموزش مجازی و محرومیت زدایی برداریم. در توزیع تبلت های مشارکتی اصل حفظ عزت نفس، کرامت و شخصیت دانش آموز برای ما یک اصل اساسی است.

محسنی نماینده موسسه خیریه ابرار نیز عنوان کرد: موسسه خیریه ابرار در تمام زمینه هایی که با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی باشد در حال فعالیت است و با مشارکت در تهیه تبلت های دانش آموزی گامی در راستای این هدف برداشته است.

مجید فدوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز افزود: با همراهی خیریه ابرار و با پیگیری های مستمر کارشناسی انجمن اولیا در مرحله اول ۳۰۰ و در مرحله دوم ۳۴۵ تبلت آموزشی تهیه شده ودر اختیار دانش آموزان قرار می گیرد . فدوی بیان داشت تا پایان سال انشالله تبلت های اهدایی با بیش از هزار عدد خواهد رسید.

در پایان تبلت های دانش آموزی تحویل مدیران مدارس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار