مدیر هنرستان فنی‌حرفه‌ای آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

کرونا مانع حضور هنرجویان در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی نشد

شهرری(پانا)- با تشویق خلاقانه و سوق‌دادن بیشتر دانش‌آموزان جهت حضور در عرصه ‌های آموزشی، فرهنگی و هنری باید تلاش کردو انگیزه لازم را برای دانش‌آموزان دردوران سخت کرونا و جهت حضور در این عرصه‌ها را فرهم کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کرونا مانع حضور هنرجویان در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی نشد

مریم بیات مدیر هنرستان فنی‌ و حرفه‌ای آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در گفت و گو با پانا تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری باعث شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان می‌شود.

او در رابطه با مشکلات آموزش مجازی گفت: سطح کیفی آموزش در فضای مجازی در شرایط کرونا، وابسته به فعالیت هرچه بهتر و کیفیت توام با کمیت مدیران و معلمان مدارس است‌، هر‌ چه مدیران و معلمان در زمینه‌های آموزشی فعال‌تر باشند، می‌توانند با مدیریت منظم در شرایط بحران، مطالب آموزشی را بهتر به دانش‌آموزان منتقل کنند.

مدیر این مجموعه تاکید کرد: ضعیف بودن سرعت اینترنت، یکی از مشکلات اساسی تدریس در این فضا برای معلم و دانش‌آموز است و باید شرایطی مهیا کرد که در آن، آموزش‌هایی کاربردی به معلمان و دانش‌آموزان داده شود، تا به امید خدا پس از این دوران، فضای مجازی به عنوان ابزاری در جهت تعلیم و تربیت استفاده شود.

در ادامه این گفت و گو نوشین حبیبی، معاون پرورشی هنرستان فنی‌حرفه ای ایثار‌ دو آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز اظهار کرد: ما برای ایجاد انگیزه هر‌چه بیشتر دختران در گروه‌های کلاسی هرروز جملات انگیزشی می‌گذاریم تا دانش‌آموزان ما روز به به روز امیدوارتر شوند.

او بیان کرد: ما برای تشویق هنرجویان برای حضور در مسابقات از همکاران خواستیم که دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در زمینه‌های فرهنگی و هنری را برای مسابقات آماده کنند و اینکه برای تلاش دانش‌آموزان شرکت‌کننده دبیران یک الی دو نمره به عنوان فعالیت فوق‌العاده برای آنها در نظر بگیرند.

نوشین حبیبی افزود: دانش‌آموزان با اشتیاق با معلم خود در ارتباط بودند و درکنار هم یک کار گروهی خوبی را ارائه دادند و خوشبختانه با تلاش همکاران وهنرجویان توانستیم که مقام اول را در مسابقات فرهنگی پرسش‌مهر در سطح آموزش و پرورش ناحیه یک ری کسب کنیم و امیدوار هستیم که در مسابقات آینده فرهنگی و هنری نیز دانش‌آموزان ما درخشش داشته باشند.


خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار