در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان؛

حاجی میرزایی: مهمترین کارکرد شورای آموزش و پرورش ایجاد ترکیب‌های هم افزا است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت که مهمترین کارکرد شورای آموزش و پرورش ایجاد ترکیب‌های هم افزا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: مهمترین کارکرد شورای آموزش و پرورش ایجاد ترکیب‌های هم افزا است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش استان زنجان رتبه برتر کشوری را کسب کرد و استاندار زنجان نیز به نمایندگی از استانداران، مورد قدردانی در حضور معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت و این توفیقات به دست آمده محصول زحمات تمامی بزرگواران اعضای شورا است که نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت یک موضوع انتخابی نیست و ما در طول روز در حال تربیت شدن و تربیت کردن هستیم و شخصیت افراد نیز در تعاملات با دیگران شکل می گیرد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان بیش از اینکه از کلام ما الهام بگیرند از رفتارهای ما می آموزند و همه ما در مقام تربیت هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تغییر کردن را یکی از موهبت های الهی عنوان کرد و افزود: ما همواره از یکدیگر اثر می پذیریم و در هر لحظه، در حال آموختن هستیم.

حاجی میرزایی بیان کرد: یکی از مسائل مهمی که از همان ابتدای کودکی باید منتقل و درونی سازی شود، مفهوم سپاسگزاری و قدرشناسی است چرا که این یک امر تربیتی بوده و هر چقدر که قدردان باشیم، نعمت ها افزایش پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره بِه پدیده کرونا و مشکلات و محدودیت هایی که در کشور ایجاد کرده است، اضافه کرد: آموزش و پرورش با تمام محدودیت ها، اقدامات قابل توجهی داشته است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شیوع کرونا امکان آموزش حضوری را سلب کرده است، گفت: شاد شبکه بهم گسیخته آموزش در شرایط کرونایی را پیوند داد بطوری که در 10 ماه گذشته نزدیک به 25 میلیارد پیام آموزشی بین معلم ، دانش آموزو مدیران مدارس تبادل شده است.

وی با تاکید بر اینکه نداشتن تبلت، و گوشی و اینترنت به معنای محروم ماندن از آموزش نیست، اضافه کرد: در زمان حاضر چتر آموزشی در همه جای ایران گسترده شده و از راه های مختلف آموزش، پیگیری می شود.

حاجی میرزایی در ادامه گفت: مهمترین کارکرد شورای آموزش و پرورش ایجاد ترکیب های هم افزا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شاخص های مختلف نشان می دهد استان زنجان در برخی شاخص ها از میانگین کشوری بالاتر است و در سایر زمینه ها نیز با هدف گذاری درست میتوان به نتایج مطلوب دست یافت.

وی در پایان با اشاره به طرح مکان یابی مدرسه تصریح کرد: در طرح مکان یابی مدرسه، استان زنجان پایلوت است تا بتوانیم مدارس خاص و مناطقی که به مدرسه نیاز دارند شناسایی و چالش موجود را مرتفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار