جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد

تهران (پانا) - پیش دبستانی و دبستان ۴ کلاسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین مدرسه استثنایی طرح از خشت تا بهشت در ماهشهر استان خوزستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی؛ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ در آیین افتتاحیه مدرسه استثنایی ایثار ماهشهر اظهار کرد: مدرسه استثنایی ایثار شهر چمران شهرستان ماهشهر هجدهمین مدرسه ای است که توسط پتروشیمی لاله و در قالب مسئولیت های اجتماعی این مجموعه صنعتی ساخته می شود که اتفاقی بسیار مبارک و ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های گسترده مجموعه آموزش و پرورش استثنایی کشور برای ارتقای شاخص فضای آموزشی در این حوزه؛ توضیح داد: بر اساس نظر کارشناسان نیاز حوزه استثنایی در قسمت، اعتبار، تجهیزات و فضا ۱۰ برابر حوزه مدارس عادی کشور است. بر همین اساس دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ارتقای شاخص های آموزش و پرورش استثنایی دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در عین حال با اظهار اینکه تاکنون ۱۳۶ مدرسه جدید در طول یک سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش استثنایی در کشور افتتاح شده است؛ خاطرنشان کرد: یکی از طرح های اثربخش در بخش ارتقای شاخص فضای آموزشی مدارس استثنایی اجرای طرح ملی "'از خشت تا بهشت" با مشارکت خیرین مدرسه ساز است.

حسینی در پایان یادآور شد: هدف گذاری طرح ملی "از خشت تا بهشت" ساخت ۲۱۰ مدرسه ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح کشور است و با افتتاح مدرسه ایثار تاکنون ۸۲ مدرسه در قالب این طرح در کشور ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار