افتتاح استودیو ضبط و تولید محتوای آموزشی ویژه پیش دبستانی آذربایجان شرقی

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر در سیمای مرکز استان شبکه سهند، استودیو ضبط و تولید محتوای آموزشی ویژه پیش دبستانی آذربایجان شرقی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استودیو ضبط و تولید محتوای آموزشی ویژه پیش دبستانی آذربایجان شرقی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت ابتدایی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، رضوان حکیم زاده شامگاه روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ با حضور در گفتگوی خبری سیمای مرکز استان شبکه سهند گفت: چند سالی است که تکالیف سنتی به شیوه مشق‌نویسی یا انجام دادن پیک نوروزی در نظام آموزش و پرورش کنار گذاشته شده است و ما از سال 97 فعالیتی مبتنی بر خلاقیت به نام «عید و داستان» را جایگزین تکالیف سنتی کردیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت ادامه داد: طی دوسال اخیر تولیدات دانش‌آموزی در بخش «عید و داستان» آنقدر خلاقانه و جالب توجه بود که امسال بنا را بر آن گذاشتیم که ضمن تداوم این فعالیت به عنوان فعالیت نوروزی، در یک اقدام خلاقانه بخشی به نام «عید و هنر» را به آن اضافه کنیم.

وی توضیح داد: دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته در فرصتی که دارند و در بستر هنر می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را در قالب «داستان نویسی»، «داستان گویی» و «داستان‌خوانی» با موضوع آزاد و برای تولید آثار خود می‌توانند از هنرهایی مثل عکس، نقاشی و فیلم برای روایت داستان خود استفاده کنند.

حکیم زاده ضمن ابراز امیدواری درخصوص مثمر بودن فعالیت‌های «عید و داستان» و «عید و هنر» در تقویت مهارت‌های پایه موردنیاز در دوران تحصیلات ابتدایی، خاطرنشان کرد: «آثار برگزیده دانش‌آموزان در این بخش در سال 1400 در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های دانش‌آموزی معرفی و تقدیر خواهد شد.

گفتنی است پیش از گفت و گوی ویژه، استودیو ضبط و تولید محتوای آموزشی ویژه پیش دبستانی با حضور معاون آموزش ابتدایی و مدیران کل صدا و سیما و آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار