امنیت کامل در شهر زلزله زده سی سخت حاکم است

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید امنیت کامل در نقاط زلزله زده شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی‌سخت حکم فرماست و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امنیت کامل در شهر زلزله زده سی سخت حاکم است

به گزارش ایرنا، سردار کی‌قباد مصطفایی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از وقوع این زمین‌لرزه با تمهیدات ویژه امنیت کامل را در شهر سی سخت برقرار و نیروهای کمکی خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

وی با دعوت از مردم به رعایت خونسردی، افزود: پلیس در کنار دیگر ارگانهای امدادرسان با آمادگی صددرصد در حال خدمت رسانی به مردم است.

سردار مصطفایی تصریح کرد: همکاران من تا آخرین لحظه در کنار عزیزان خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی ورزند و در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های ترافیکی آمد و شد توسط پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در ورودی و خروجی شهر سی سخت در حال اجرا است.

سردار مصطفایی به اعمال محدودیت‌های پلیس برای ورود افراد غیر مجاز به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس از تردد افراد غیرمجاز که حضور آنها در این مناطق توجیهی ندارد جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم به منطقه زلزله‌زده شهر سی سخت مراجعه نکرده و اجازه دهند امدادگران در فضای مناسب تری مأموریت‌های خود را انجام دهند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار