مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان:

با هماهنگی ادارات استان و مردم سعی داریم برای مدرسه سازی همت کنیم

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد آموزش و پرورش استان، در ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
با هماهنگی ادارات استان و مردم سعی داریم برای مدرسه سازی همت کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضا شورا در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار شد

حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آموزش وپرورش استان، اظهار کرد: آموزش وپرورش استان در ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

مظفری در ادامه افزود : کسب رتبه ۱۶ در کنکور ، پیگیری احداث ۶۳ مدرسه در شهرک های اقماری با همکاری سه اداره کل ، تامین مسکن فرهنگیان و تشکیل کمیته ویژه در این راستا، تجهیز سالن های ورزشی ، کسب عنوان نخست پرسش مهر ریاست جمهوری، کسب رتبه برتر کشور در پوشش تحصیلی، کسب رتبه های متعدد کشوری در مسابقات ورزشی ، فرهنگی ، قرآنی از توفیقات آموزش و پرورش استان است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با هماهنگی ادارات استان و مردم سعی داریم به امر مدرسه سازی همت کنیم که در این راستا پیگیری احداث ۶۳ مدرسه در شهرک های اقماری با همکاری استانداری و اداره کل راه و شهرسازی هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: جلب مشارکت های مردمی جهت تهیه تبلت و گوشی هوشمند از موفقیت های استان است که از فرهنگیان در این راستا تشکر می کنیم، چرا که بیشترین سهم از اهدای تبلت و گوشی توسط خود فرهنگیان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار