بیمه سلامت سیستان و بلوچستان دستگاه برگزیده در حوزه پدافند غیرعامل شد

زاهدان (پانا) - اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در حوزه پدافند غیر عامل به عنوان دستگاه برگزیده استانی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمه سلامت سیستان و بلوچستان دستگاه برگزیده در حوزه پدافند غیرعامل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، مدیرکل بیمه سلامت استان در این باره اظهار کرد: پدافند غیر عامل همیشه جزء مهمی از زندگی بشر بوده است چرا که اقدامات دفاعی سبب دفع یا کاهش میزان اثر تجاوز مهاجمان می شود.

رضا عباسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که پدافند غیر عامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه برای یک مقطع خاص، افزود: باید در نظر داشته باشیم هدف از اجرای پدافند غیرعامل کاستن از آسیب پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور، با وجود حملات خصمانه و مخرب دشمن و استمرار فعالیتها و خدمات زیر بنایی و تامین نیازهای حیاتی و تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی ناشی از جنگ است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی و گفتمان سازی پدافند غیرعامل در جامعه یک ضرورت مهم و اجتناب ناپذیر و در هفته پدافند غیرعامل می طلبد با همفکری و همکاری دستگاه‌ها در راستای مقاومت و بازدارندگی و با روحیه جهادی در عرصه پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی آن گامهای ارزنده ای برداریم.

عباسی خاطر نشان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان در راستای سیاست‌ها و اهداف کلی نظام و ایجاد اقتدار درون و پایداری ملی و همچنین ارتقای آمادگی توانسته در سال 1399 در حوزه پدافند غیر عامل بعنوان دستگاه برگزیده از سوی استانداری معرفی شود.

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل نگاه همه جانبه آحاد جامعه در برابر تهدیدات که از سوی دشمنان علیه کشور انجام می گیرد را می طلبد که همه ما هوشیار باشیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: از مهمترین وظایف دستگاه‌های اجرایی و پدافند غیرعامل، آموزش فرهنگ سازی، اجرای سیاستها و راهبردهای کلان، شناسایی آسیب پذیری ناشی از تهدید، حفاظت و امنیت، مدیریت و سازماندهی استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای بسیج، اطلاع رسانی مناسب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار