جاه‌های مازندران لغزنده است

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان بر خودداری از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جاه‌های مازندران لغزنده است

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: «بارش برف و کولاک در استان مازندران که از روز گذشته به تدریج از سمت غرب استان آغاز شده موجب لغزنده شدن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شده است.»

به گفته او در حال حاضر تردد در محور کندوان به علت بارش برف، از تونل به سمت کرج فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و برای تردد در محور هراز نیز به علت بارش برف همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

قدمی با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان و همچنین احتمال سقوط سنگ و ریزش کوه از رانندگان خواست که از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران خودداری کنند.

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار