مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران:

زنان فارغ از تعلقات حزبی و گروهی درانتخابات مشارکت فعال داشته باشند

اسلامشهر (پانا) - عملکرد موفق رئیس شورای شهر اسلامشهر باعث افزایش اعتماد به نفس بانوان و دختران شهرستان شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زنان  فارغ از تعلقات حزبی و گروهی درانتخابات مشارکت فعال داشته باشند

ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در جلسه تجلیل از بانوان شاغل در ادارات شهرستان اسلامشهر که با حضور فرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: بانوان حضوری موثر در عرصه‌های مدیریتی، فرهنگی، علمی، ورزشی و... شهرستان اسلامشهر دارند که این‌امر بیانگر توانمندی زنان و دختران شهرستان است.

او در ادامه افزود: اوایل دهه هشتاد جامعه ما حتی نسبت به انتصاب یک بخشدار زن هم واکنش منفی نشان می‌داد، اما امروز بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی از جمله، معاونین رئیس جمهور، وزیر و معاون استاندار و فرماندار فعالیت دارند.

شارقی با بیان اینکه زنان باید جهت رعایت عدالت جنسیتی در بخش‌های مختلف جامعه از جمله ادارات و دستگاه‌های مختلف فعال‌تر بوده و مطالبه‌گر باشند، بیان کرد: امروز زنان با کسب مهارت‌های مختلف حضوری اثربخش در حوزه‌های مختلف به ویژه کسب و کار و اشتغال‌زایی دارند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و زنان نیز فارغ از تعلقات حزبی و گروهی در انتخابات 1400مشارکت فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار