خانه تنیس روز میز فارابی آموزش و پرورش جهرم افتتاح شد

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه درسال جاری 11 هزار و761 مترمربع به فضاهای ورزشی آموزش وپرورش فارس افزوده شده است گفت استان فارس دارای 257 فضای ورزشی روباز و سر پوشیده به مساحت23 هزار و294 متر مربع بود که به ترتیب در بخش روباز با سرانه 186/. متر مربع دارای رتبه نهم و در بخش سر پوشیده با سرانه 126/. متر مربع دارای رتبه بیست و پنجم در کشور قرار داشت.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خانه تنیس روز میز فارابی آموزش و پرورش جهرم افتتاح شد

فرهاد اسماعیلی در آیین افتتاح خانه تنیس فارابی شهرستان جهرم گفت: برای توسعه فضاهای آموزشی نیاز به سرمایه گذاری داریم که بخشی از این سرمایه گذاری فضای فیزیکی است و بخش عمده تر آن نیروی انسانی متخصصی است که بتواند از این فضاها به نحو احسن بهره ببرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: فضاهای آموزشی موجب تقویت نشاط و سلامتی داشن آموزان می شود که خوشبختانه در استان فارس سرانه ورزشی از 31 صدم مربع به 33 صدم رسیده است که البته هنوز با میانگین کشوری فاصله داریم.
اسماعیلی افزود: در سال جاری 51 فضای ورزشی شامل: زمین چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی ، مدرسه پویا و سالن ورزشی چند منظوره به فضاهای ورزشی استان فارس اضافه شده است.
وی با بیان اینکه اگر در هر امری وسیله و هدف جابجا شود همانجا انحراف شروع می شود گفت: اگر در ورزش نیز مدال و قهرمانی به عنوان هدف در نظر گرفته شود از مسیر اصلی خارج شده ایم، زیرا که هدف اصلی ما پرورش روح قهرمانی و مرام پهلوانی در دانش آموزان ورزشکار است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ورزش موجب حس همدلی و غرور و اتحاد در بین مردم می شود و در این گرفتاری‌ها و مشکلاتی که گریبانگیر مردم کشور شده است باید به ورزش به عنوان یک رکن و اصل نگاه کرد.
در این برنامه از تعدادی از معلمان پیشکسوت تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار