پیکر شهید منوچهر تقدسی شناسایی شد

ساری (پانا) - فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر این شهید پس از ۳۸ سال به  آغوش وطن را به آنان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیکر شهید منوچهر تقدسی شناسایی شد

سردار مسلمی با بیان این مطلب که خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، در جمع خبرنگاران اعلام‌ کرد که هفته آینده و طبق برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با شهدا جمعه 8 اسفند 99 مصادف با شب وفات حضرت زینب کبری (س) در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.

او یادآوری کرد که مازندران در هفته آینده میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت، شهید علی‌اکبر محمدی از شهرستان قائم شهر و شهید منوچهر تقدسی از محمودآباد است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا، فرمانده سپاه بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکر‌های مطهر روز شنبه برای مراسم وداع به شهرستان منتقل و صبح یکشنبه مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر برگزار می‌شود.

مراسم شب وداع استانی جمعه ۸ اسفند ۹۹ در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری و مراسم شب وداع شهرستانی شنبه ۹ اسفند ۹۹ و تشییع شهرستانی یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ برگزار و همچنین ۸ شهید خوشنام دیگر در شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تشییع می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار