خانه مشارکت پل ارتباطی مردم و حاکمیت

اسلامشهر (پانا) - جلسه انتخاب رئیس خانه مشارکت شهرستان اسلامشهر با حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار اسلامشهرو سایر اعضاءدر سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خانه مشارکت پل ارتباطی مردم و حاکمیت

در این جلسه فاطمه محمدی، مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: خانه مشارکت از ارکان مهم طرح الگوی خدمات یکپارچه و جامع سلامت روان و مراقبت اجتماعی ایرانیان (سامان ) است که با هدف حل مشکلات محلات در قالب شورای محله و تسهیل‌گری، برنامه‌ریزی، ایجاد خلاقیت و پیگیری مطالبات مردم در حال فعالیت می‌باشد و در نهایت خانه مشارکت پل ارتباطی مردم و حاکمیت است.

در این جلسه که مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار،نمایندگان دانشجویان دانشگاه پیام نور، هلال احمر، انجمن حمایت از کودکان کار، مهد‌های کودک، موسسات خیریه، امور مساجد، انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش، روانپزشک طرح سامان و نماینده اصحاب رسانه منطقه حضور داشتند، در زمینه مسائل گوناگون جامعه شهری اسلامشهر بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

سپس سه نفر از اعضاء حاضر در جلسه کاندیدای ریاست خانه مشارکت اسلامشهر شدند و به بیان برنامه‌های خود پرداختند و در نهایت با رأی گیری مخفی، قدیر آرمیان مشاور فرهنگی و ورزشی فرماندار اسلامشهربه ریاست خانه مشارکت اسلامشهر انتخاب شد.

خبرنگار: فائزه تقوایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار