تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان در اصفهان

اصفهان ( پانا) -جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری با حضور شماری از معاونان شهرداری در راستای آغاز فعالیت شورای مشورتی کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان در اصفهان

شورای اجرایی شهر دوستدار کودک، با موضوع آغاز فعالیت شورای مشورتی کودکان و نوجوانان تشکیل جلسه داد.
این جلسه با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین برخی از معاونان شهرداری اصفهان برگزار شد.
سید احمد حسینی نیا، رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک و معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از تشکیل شورای مشورتی کودکان و نوجوانان با هدف شنیدن صدای کودکان و توجه به خواست و تصمیمتشان در فضایی عادلانه بدون تبعیض در جهت رشد استعدادهای کودکان خبر داد.
وی افزود: با توجه به ضرورت شناخت نیازهای کودکان با مشارکت و لحاظ کردن آنها در فرایند طراحی و برنامه ریزی شهری و همچنین در راستای توسعه، مناسب سازی و بسترسازی فرهنگی و اجتماعی شهر برای فعالیت کودکان، تلاش شد تا در چارچوب ابتکارات شهر دوستدار کودک و با همکاری و همفکری همه ذینفعان شهر دوستدار کودک به ویژه کودکان و نوجوانان، ساز و کاری فراهم کنیم تا کودکان نیز مانند سایر شهروندان منطبق با نیازهایشان بتوانند در شهر زندگی کنند و از این طریق مسیر رشد و ارتقاء ابعاد جسمی، روانی، معنوی کودکان شهر اصفهان هموار شود.
در این راستا با توجه به شرح اقدامات اجرایی شهر دوستدار کودک مصوب در شورای شهر اصفهان و وزارت کشور و تاکید یونیسف طرح شورای مشورتی کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است که به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.
خبرنگار : رهافتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار